måndag 9 mars 2009

Home sweet home!

Hemma igen.
Måste börja försöka att skaffa mig ett liv nu.
Känns jobbigt.
Ingen kamera, abstinens.
Så fort jag skrapat ihop pengar så lägger jag dem på en ny kamera, utan överlever jag inte länge. Måste hitta jobb, någonstans, bara inte hemma.
Vill starta fotokarriär men är totalt handlingsförlamad.
Snön håller hoppet uppe, åtminstone skoter och snowboard, tur det.
Lär mig spela gitarr.
Början på nått nytt, jag hoppas det.
Ta tag i mitt liv.
Nu måste det börja hända saker.

Resan var bra, fantastiskt bra, kommer att längta tillbaka under en lång tid.
Surfa! Har lärt mig lite grunder. Otroligt roligt, jag måste försöka att åka på surfresor, en vecka per år kan ju inte vara omöjligt. En resa som gav mersmak.
Men som sagt, slutet på någon ting måste betyda början på någonting annat.
Hoppas!

Inga kommentarer: