söndag 10 maj 2009

En dag i livet

Som alla vet så gick ju fotbollen åt skogen. Bland det värsta jag vet är att se Arsenal förlora och troligen det värsta jag vet är att se dem förlora mot Manchester United. Heja Barcelona!

I torsdags tillbringade jag en hel dag med min bror vilket inte är så ovanligt men denna gången följde jag även med på jobbet och dokumenterade en dag i hans liv med hjälp av en kamera. Det ska senare bli mitt arbetsprov till Mittuniversitetet om jag nu inte kommer på någon annan att dokumentera. Jag är dock ganska nöjd med mitt arbete så det ska nog gå bra. Roligt var det också.

1 kommentar:

Lisa sa...

skoj!!! du hade fått följa mig med om jag inte tyckt att det var så jobbigt att hamna på bild och att jag antagligen skulle blivit helt paranoid i slutet av dagen av allt fotande... tur att Lars är härdad!!