söndag 27 februari 2011

Handboll


Det blir en del handboll för mig. Handboll är ganska stort i den här delen av landet. Det känns kul då jag inte direkt var någon expert på sporten innan. Svårt att få annorlunda och bra bilder dock, men någon gång kanske man har tur och träffar rätt.

I veckan gjorde jag ett roligt jobb som var lite av en första gång för mig. Som vanligt hänger mycket på utrustningen men jag blev ändå ganska nöjd med resultatet trots ganska enkla medel. Jag kan inte säga allt för mycket då jobbet inte kommer att gå förrän i slutet på Mars, men jag kan avslöja att vi var tre personer som frös väldigt mycket på torsdag förmiddag. När jag var klar hade jag ingen känsel i fingrarna. Men som man brukar säga, "allt för konsten". Ska försöka att komma ihåg att visa bilder när jobbet har gått i tidningen.

Inga kommentarer: