torsdag 27 januari 2011

Henke, Lantz och Bomb


Gårdagen blev att jag fick sticka iväg till Landskrona, BoIS tränare Henrik "Henke" Larsson skulle nämligen presentera sitt nyförvärv Marcus Lantz. Presskonferensen gick över fort och sedan var det tröja på, skaka hand och åka hem.


Ett annat jobb jag gjorde var att besöka en person som fått en bomb inkastad i sin lägenhet. Ingen vacker syn vill jag lova. Den som stått i det rummet vid explosionen hade inte överlevt kan jag säga. Läs om det HÄR

Idag har jag burit en judisk kippa på ett jobb.
Så kan det vara när man ska leka bildjournalist.

1 kommentar:

Tobias sa...

Träffade Degerfors målvakt igår som snackade om både Lantz och Henke. Han hade tydligen spelat mot dom när han var i Landskrona. Henke skulle tydligen vara en dryg jävel haha