lördag 20 mars 2010

En vecka

En vecka har nu avverkats av praktiken på Länstidningen. Jag kan säga att jag trivs otroligt bra, vilken fantastiskt härlig redaktion med riktigt sköna människor. Känner också att det går bättre och bättre för varje dag, det blir mer naturligt helt enkelt. Det enda jag är orolig över är hur jag ska orka gå tillbaka till skolan, det här är ju tusen gånger roligare...
Här nedan är två jobb som jag gjort som gått i tidningen, självklart har jag gjort fler jobb också men jag slänger inte upp allt eftersom inte allt är speciellt bra. Några jobb har ännu inte gått också, återkommer med dem senare.

Cellarjam kallar sig de här grabbarna när de spelar rockmusik. De skulle delta i den lokala musiktävlingen Musik Direkt.

Fredrik Reinfeld passade på att besöka länet och en gymnasieskola i Östersund. Killen älskar att blunda på bild, återkommer även med det lite senare.

1 kommentar:

Petter arvidson sa...

Ett jäkla tjusigt porträtt du har av honom där! Tjusigt! =)

Mvh