söndag 8 november 2009

Dubbelbloggare

Som om inte skitsnacket på den här bloggen vore nog så har jag startat en till. Eftersom min andra stora passion i livet förutom foto är sport så har jag helt enkelt öppnat en sportblogg.
Det började bli mer och mer sport på den här så för att bespara alla ointresserade så går nu mina sportbetraktelser att läsa på annat håll.

Jag skriver mest för min egen skull och det är mina tankar om sånt som intresserar mig. Om det är intressant för andra vet jag inte. Skulle någon tycka att det är roligt att läsa så är det bara bonus.
Så grattis alla nu slipper ni läsa om baseball, basket, fotboll, arsenal och annat strunt, om ni nu inte väljer det, då får ni skylla er själva.

Var finns den här nya företeelsen då? Jo här ------> ...signerat PN

PS. Det kan hända att det smyger in sport här också då och då, men det får ni lära er leva med.

Inga kommentarer: