onsdag 1 april 2009

Gula Älgar

Snart kan vi se regnbågsfärgade älgar springa runt i skogen, märkta av jakttokiga turister. I alla fall om vi ska tro mittnytt.



1:a April är absolut en av årets roligaste dagar.

Nu har jag i skickat in en ansökan till Nordens Fotoskola på Biskops-Arnö. Det är bara att hålla tummarna men jag hoppas inte för mycket det är ju trots allt (iaf enligt mig) Sveriges bästa bildjournalistiska utbildning.

Jag har även fått långväga paket idag. Ända från Kina kom det. Det var paketet som jag och Frida skickade från Peking med en massa grejor som vi inte ville bära med oss i Australien.
Vi skickade med båt och det skulle ta mellan 2 och 6 månader, det tog ganska exakt 2 så det tackar vi för.
I detta paket så låg min nya leksak. En diabolo. Inte helt enkelt med ack så roligt, ett nytt projekt, helt perfekt när man är arbetslös.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, så bra! då har man ju kläder till påsken då! /Frida